مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های منطقه ویژه اقتصادی دوغارون است

مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های منطقه ویژه اقتصادی دوغارون است

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: دغدغه مبارزه با مواد مخدر در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از اولویت‌هاست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، سید حسین آقائی در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به منظور جلوگیری از هر گونه ورود مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه لازم را در منطقه انجام داده است.

وی گفت: با توجه به اینکه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در پیشانی نظام و در نقطه صفر مرزی و در بین دو کشور ایران و افغانستان واقع شده است، در خصوص موضوع مواد مخدر همکاری‌های لازم را با نهادهای امنیتی و انتظامی شهرستان داریم.

آقائی خاطرنشان کرد: در راستای امنیت هر چه بیشتر در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون 100 دوربین مدار بسته و 12 برج نوری فعال بوده و شبانه‌روزی گارد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در حال حراست از منطقه ویژه است.

محمد حسن جهان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در این دیدار عنوان کرد: دغدغه‌های منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در امر مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر و ستودنی است.

وی گفت: باید به این باور برسیم که مبارزه با مواد مخدر یک امر ضروری و یک رکن مهم است و همه وظیفه داریم در این امر مهم مشارکت نماییم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی گفت: بایستی از تمامی ظرفیت‌های خود برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور استفاده کنیم و برای جلوگیری از روند رشد مواد مخدر می‌بایست زیرساخت‌های اشتغال را فراهم کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + چهارده =