مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون؛ کارگران مهمترین سرمایه ما در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هستند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون؛ کارگران مهمترین سرمایه ما در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هستند

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در همایش روز کارگر در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون اظهار داشت: کارگران در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون مهمترین سرمایه ما هستند.

 

مریم قوی دل مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: قدرشناسی از کارگران عزیز نه تنها در زبان بلکه باید در مقام عمل هم باشد.

 

وی با اشاره به اینکه کارگران بازوی ما هستند افزود: ما درکنار مسائل امور فنی و تخصصی در حوزه مسئله ساماندهی وضعیت پرسنل و کارگران اقدامات خوبی را انجام داده ایم.

 

قوی دل خاطرنشان کرد: حمایت از قشر زحمت کش و پرتلاش کارگری در مجموعه منطقه ویژه از اولویتهای مدیران این مجموعه می باشد.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: خوشبختانه منطقه آزاد دوغارون به تصویب شورای نگهبان رسیده است که ما در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون همراهی در راهگشایی و تسریع در روند انتقال خواهیم داشت.

 

جمشید علی پور رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی جامعه کارگری در منطقه ویژه افزود: ما درمجموعه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تا جایی که شرایط و امکانات با ما همراه بود وضعیت کارگران و پرسنل را ساماندهی کردیم.

 

وی گفت: حمایت از این قشر وظیفه همه کارفرمایان است زیرا که این قشر محور تولید و اقتصاد هستند.

 

قابل ذکر در این پایان همایش از تمامی کارگران مجموعه بزرگ منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان تایباد تقدیر بعمل آمد.

گزارش تصویری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × یک =