تاکید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بر حمایت از ورزش در این منطقه مرزی

تاکید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بر حمایت از ورزش در این منطقه مرزی

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jsdgkgt6′ custom_class=” admin_preview_bg=”]
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بر حمایت از ورزش در این منطقه مرزی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، فرامرز سلطانی در جمع بازیکنان تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: در شرایطی که ورزش قهرمانی با مشکل اسپانسر مواجه است، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون سعی کرده سهمی هرچند کوچک در این دریا داشته باشد و خوشحالم که این کار مورد تایید مسوولان شهرستان نیز می‌باشد و بی‌شک بدون حمایت آن‌ها این مهم امکان پذیر نبود.
وی ادامه داد: ورزش و توجه به آن کمک زیادی به ارتقای سلامت جسمی و روانی جامعه می‌کند و به این مهم در کلام بزرگان دین و انقلاب نیز توجه جدی شده است. لذا همه ما بایستی تلاش داشته باشیم تا دراین مسیر نقش‌آفرین باشیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تصریح کرد: این اهمیت در مناطق مرزی دوچندان می‌شود چرا که سلامت مرزنشینان یعنی ارتقای امنیت جمهوری اسلامی ایران.
وی با تبریک موفقیت‌های تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور عنوان کرد: تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در راستای همین موضوع تشکیل شد و خوشبختانه در مراحل قبلی با اقتدار قهرمان شده و امروز نیز در مرحله نهایی مسابقات شرایط خوبی دارد.
سلطانی بر توجه به جامعه معلولان و جانبازان تاکید کرد و افزود: ورزش جانبازان و معلولان بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و خوشحالم که حضور منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در عرصه ورزش، مربوط به این بخش جامعه مرزی تایباد است.
مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور در مشهد در حال برگزاری است که تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با 3 پیروزی در صدر جدول قرار دارد. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به همراه فرماندار تایباد و مدیرعامل شرکت پایبار ظهر امروز ضمن حضور در جمع بازیکنان این تیم، از آن‌ها تقدیر کرد.
[/av_textblock]

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 8 =