مشاور وزیر امور خارجه؛ زیرساختهای بسیار خوبی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ایجاد شده است + فیلم و عکس

مشاور وزیر امور خارجه؛ زیرساختهای بسیار خوبی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ایجاد شده است + فیلم و عکس

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون؛ مشاور عالی وزیر امور خارجه و رییس نمایندگی وزارت خارجه در شمال و شرق کشور اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به عنوان یک بنگاه اقتصادی در بخش خصوص توانسته است زیر ساختها و امکانات خوبی را در مرز دوغارون فراهم نمایید و در این حوزه بسیار خوب عمل کرده است.
معصومی فر مشاور وزیر امور خارجه در نشست با رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: بخش خصوص بایستی در کنار دولت حضور داشته باشدو به بخش خصوص باید میدان داده شود تا رقابت اقتصادی شکل بگیرد.
وی با اشاره به اینکه زیرساختها و امکانات بسیار خوبی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون توسط بخش خصوصی ایجاد شده است خاطرنشان کرد: سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی کشورحمایت از بخش خصوصی کارآفرین و مولد است و هرکجا بخش خصوصی توان کار دارد دولت باید از آن حمایت کند.
جمشید علی پور رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در این نشست ضمن تشریح فعالیتهای منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: متاسفانه تعارض منافع در مرز دوغارون باعث مشکلات زیادی در این مرز مهم اقتصادی شده است .
رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ضمن بیان آخرین وضعیت کشور افغانستان و طالبان بیان داشت: کشور افغانستان به دلیل اشتراکات فرهنگی فراوان و نداشتن زیر ساختهای لازم تمایل زیادی برای همکاری اقتصادی با ایران دارند و بایستی به درستی از این فرصت مهم استفاده شود.
مریم قوی دل مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نیز گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در شرق کشور یک ظرفیت بسیار بالقوه اقتصادی است و تمام دغدغه مدیران مجموعه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ایجاد تسهیل در روند صادرات کالاهای کشور به افغانستان می باشد.
شایان ذکر است مشاور عالی وزیر امور خارجه و هیات همراه از قسمتهای مختلف منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید میدانی بعمل آورند. انتهای پیام

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + نه =