مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون؛ منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی در توسعه اقتصاد شرق کشور دارد

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون؛  منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی در توسعه اقتصاد شرق کشور دارد

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی، دوغارون مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون گفت : منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی در توسعه اقتصاد شرق کشور دارد.

محسن پوراحمدی در نخستین سفر خود به شهرستان مرزی تایباد از ظرفیتها و امکانات منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و مرز بازدیدکرد و افزود: مرز دوغارون یکی از مرزهای مهم و استراتژیک در شرق کشور است که می توانند در توسعه منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی را ایفا نمایید.

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون در نشست با رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با همکاری بخش خصوصی توانسته است زیرساختهای خوبی را در مرز دوغارون ایجاد نماید.

وی گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا در سریعترین زمان ممکن تمام مراحل اداری منطقه آزاد دوغارون به سرانجام برسد و هیات مدیره و مدیرعامل منطقه مستقر گردند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون گفت: کارگروهی با حضور دستگاههای اجرایی  مستقر در مرز دوغارن بمنظور همفکری و تبادل نظر در راستای تسریع در روند امور اجرایی منطقه آزاد دوغارون ایجاد خواهد شد.

جمشید علی پور رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با اشاره به ظرفیتهای منطقه ویژه اقتصادی و مرز دوغارون افزود: ایجاد منطقه آزاد دوغارون یک فرصت بالقوه در شرق کشور است که می تواند در توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: ایجاد منطقه آزاد دوغارون می تواند از چندگانگی در مجموعه مرز دوغارون جلوگیری نماید و تمامی دستگاههای اجرایی در مرز دوغارون زیر یک نهاد فعالیت نمایند.

مریم قوی دل مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نیز گفت: منطقه آزاد دوغارون می تواند پلی باشد برای پشرفت و توسعه اقتصاد استان خراسان رضوی و بایستی از مزیت های منطقه آزاد برای توسعه استان به بهترین شکل ممکن استفاد کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: منطقه آزاد دوغارون یک فرصت خوب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و سرمایه گزارن می توانند از مشوق های که برای سرمایه گزاری در مناطق آزاد است، استفاده نمایند.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون این آمادگی را دارد تا از همه ظرفیتهای منطقه برای تسریع در روند استقرار منطقه آزاد دوغارون استفاده نماید و کمک کنیم تا این دوران گذار را با صرف حداقل زمان ممکن پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 13 =