فرماندار تایباد؛ اشتغال خوبی درمنطقه ویژه اقتصادی دوغارون ایجاد شده است

فرماندار تایباد؛ اشتغال خوبی درمنطقه ویژه اقتصادی دوغارون ایجاد شده است

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون فرماندار تایباد، امام جمعه تایباد و هیات همراه از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و عملیات اجرایی طرح جامع منطقه بازدید و در جلسه ای با حضور رییس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون برگزار گردید ، شرکت نمودند

مهدی دونده فرماندار تایباد در این جلسه اظهار داشت : اشتغال مناسبی در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شده است و در حال حاضر 300 نماینده فعال در حوزه ترخیص کاری در این مجموعه فعالیت می کنند

وی افزود : با توجه به تغییر ساختاری که در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ایجاد شده است خوشبختانه شاهد عملیات اجرایی طرح جامع فاز یک منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هستیم.

فرماندار تایباد گفت: امیدوارم با رفع موانع شاهد حضور چشم گیر سرمایه گذاران در منطقه باشیم که حاصل آن اشتغال آن برای جوانان می باشد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما حمایت از بخش خصوصی می باشد افزود : نگاه ما استقرار واحدهای تولیدی که اشتغال برای شهرستان در پی دارد، می باشد

حجت الاسلام ملکی امام جمعه شهرستان تایباد افزود: مدیران منطقه ویژه اقتصادی دوغارون دیدگاه و  توانمندیهای بسیارخوبی دارند که بایستی دولت آنها را کمک کند تا شاهد توسعه اقتصادی در مرز دوغارون باشیم.

امام جمعه شهرستان تایباد با اشاره به اینکه باید از دست اندازیهای بی مورد جلوگیری شود خاطرنشان کرد: نگاه باید به سمتی باشد که عامه مردم از مرز بهره مند شوند.

وی با انتقاد از برخوردهای سلیقه ای گفت: بخش خصوصی باید تقویت تا سرمایه گزاران تمایل بیشتری برای سرمایه گزاری در مجموعه مرز دوغارون داشته باشند.

جمشید علی پور رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: اجرای طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در 10 سال گذشته به دلیل برخی از ملاحظات عقب افتاده است که جبران آن به این زودی مرتفع نخواهد شد.

وی گفت: با رفع مشکلات اجرایی عملیات طرح جامع منطقه ویژه، علمیات اجرایی آن از ابتدای سال جاری با تغییر ساختار ایجاد شده در مجموعه منطقه ویژه آغاز گردیده است و پیمانکارن بومی نیز در حال فعالیت هستند.

رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بیان داشت : در مرحله اول این طرح 256 هکتار دیوار کشی ، حصار کشی و خیابان کشی انجام خواهد گرفت که حدود 1000 نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − ده =