در پی سفر دبیرشورای عالی مناطق ویژه کشور به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون؛ ساماندهی ورودی و خروجی مرز دوغارون توسط منطقه ویژه اقتصادی دوغارون انجام گرفت

در پی سفر دبیرشورای عالی مناطق ویژه کشور به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون؛  ساماندهی ورودی و خروجی مرز دوغارون توسط منطقه ویژه اقتصادی دوغارون انجام گرفت

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون،مسیر ورودی و خروجی ناوگان حمل و نقل بین المللی در مرز دوغارون به همت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ساماندهی شد.
مریم قوی دل مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت : در پی سفر مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق ویژه کشور جناب آقای عبدالملکی از منطقه ویژه و بازدید از مسیر تردد ناوگان حمل و نقل بین المللی که تردد در این مسیر از کندی و ایستای بالای برخودار بوده و بنا به دستور ایشان این مسیر توسط منطقه ویژه با‌مساعدت و پیگیری مجدانه فرمانداری شهرستان تایباد وهمکاری گمرک محترم دوغارون ساماندهی گردید.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: ساماندهی فعالیتهای اقتصادی در مرز دوغارون رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت که این امر بایستی به جدیت دنبال شود.

وی افزود: هم افزایی دستگاه های متولی در گمرک دوغارون باید افزایش یافته و موانع پیش رو در حوزه اقتصاد به حداقل برسد.

وی گفت: مرز رسمی دوغارون به لحاظ مراودات اقتصادی ایران و افغانستان که روابط دیرینه ای با هم دارند حائز اهمیت می باشد و مهمترین گذرگاه صادرات کالا به کشور افغانستان می باشد .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت : توسعه مرز دوغارون و تسهیل در روند تردد ناوگان حمل و نقل به عنوان یک فرصت طلایی در حوزه اقتصاد و اشتغالزایی یکی از دغدغه های منطقه ویژه اقتصادی دوغارون می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 9 =