محیط زیست اطراف جاده تایباد – دوغارون پاکسازی می‌شود.

محیط زیست اطراف جاده تایباد – دوغارون پاکسازی می‌شود.

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jrswvepq’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از پاکسازی محیط زیست مسیر تایباد تا مرز دوغارون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، فرامرز سلطانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در مسیر تایباد – دوغارون ناهنجاری‌های زیست محیطی و ضایعات پلاستیکی پراکنده است که با توجه به ترانزیتی بودن این مسیر، چنین وضعیتی در شان مردم و کشور عزیزمان نیست و به همین دلیل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با همکاری فعالان محیط زیست نسبت به پاکسازی آن اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: پاکسازی این مسیر از پلاستیک‌ و انواع نخاله‌های مضر محیط زیست از فردا آغاز خواهد شد و امیدوارم در کمترین زمان ممکن این هدف محقق گردد.

وی با تاکید بر حفظ محیط‌زیست به عنوان یک وظیفه همگانی افزود: حفظ محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن محیط زندگی‌مان که متعلق به نسل‌های آینده است، وظیفه همگان بوده و همه آحاد این مرز و بوم باید با جدیت و تلاش در حفظ و حراست آن کوشا باشند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تصریح کرد: وظیفه همه است که با جدیت در مسیر حمایت از محیط زیست گام بردارند و خوشحالم که منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هم سهم کوچکی در این مسیر دارد.

سلطانی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون این آمادگی را دارد که هر گونه اقدامی در این زمینه لازم است، انجام دهد.

[/av_textblock]

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 11 =