طراحی ۵۰ طرح اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

طراحی ۵۰ طرح اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

فرماندار شهرستان تایباد از طراحی ۵۰ طرح اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، محسن سیاح که به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای دولت و هفته دولت در جمع نمازگزاران مسجد جامع احناف اهل سنت شهرستان تایباد حاضر شده بود، خاطرنشان کرد: ۵۰ طرح اقتصادی در منطقه ویژه طراحی شده است که به زودی در خصوص طرح‌های توسعه اقتصادی منطقه ویژه اطلاع‌رسانی‌های‌ لازم انجام خواهد شد.

وی ابتکار استاندار خراسان رضوی در خصوص مثلث توسعه اقتصادی را یک طرح فوق‌العاده در حوزه اقتصادی برشمرد و گفت: در راستای الگوی مثلث توسعه اقتصادی، برنامه‌هایی در دستور کار داریم که با ابتکار عمل و خلاقیت استاندار محترم و حمایت تمامی ارکان نظام، چشم‌انداز خوبی برای آینده دیده می‌شود.

وی ادامه داد: بحث توسعه منطقه ویژه و راه‌اندازی فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی دوغارون که خواسته همه مردم است، در دستور کار می‌باشد و برای تحقق آن به دنبال ساز و کاری بودیم تا همه مردم‌ را در آن سهیم کنیم، بنابراین جای خالی یک تعاونی توسعه عمران احساس می‌شد، لذا ایجاد ساز و کار مربوطه را در دستور کار داریم تا همه ی مردم شهرستان سهیم باشند.

فرماندار شهرستان تایباد اظهار کرد: معین اقتصادی گام اول را که شناسایی جامعه هدف بود، انجام داده و گام‌های بعدی نیز در حال اجراست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 2 =