پیام تسلیت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

پیام تسلیت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-js4rxirh’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

«انا لله و انا الیه راجعون»

حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در نقاط مرزی همواره تامین کننده امنیت بوده و به همین دلیل دشمنان ایران اسلامی از هیچ کوششی برای ضربه زدن به این موضوع فروگذار نخواهند کرد و حادثه خشونت‌بار اخیر تروریست‌های سنگدل که به شهادت مظلومانه حافظان عزیز امنیت کشورمان در سیستان و بلوچستان منجر شد، در همین راستاست.
بی تردید عاملان این جنایت هولناک از دست انتقام شدید الهی در امان نخواهند بود و خون شهدای مظلوم این حادثه تروریستی، دامان مستکبران عالم و ایادی خبیث آن‌ها را خواهد گرفت.
دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که ایران اسلامی کشوری با اقتدار و برخوردار از امنیت مثال زدنی است و بدون تردید قطره قطره خون بر زمین ریخته این عزیزان، پرچم عزت، امنیت و معنویت قهرمانان این ملت را برافراشته‌تر خواهد کرد.
منطقه ویژه اقتصادی دوغارون که همواره قدردان فعالیت‌های سپاه پاسداران و مرزبانی در نقاط مرزی بوده و به خوبی می‌داند نبود نیروهای امنیتی می‌تواند زندگی و فعالیت اقتصادی در این مناطق را مختل کند، این حادثه را به ملت ایران و خانواده بزرگ سپاه پاسداران تسلیت عرض می‌نماید.
[/av_textblock]

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 20 =